Board index Onkyo Europe Receivers Welcome Onkyo Europe forum users

Welcome Onkyo Europe forum users

Post Mon Oct 27, 2014 6:31 pm
OnkyoPS1 Site Admin

I just want to introduce myself as I will helping in the forum especially with German customers. I will be available from 15:00-21:00h Monday to Friday. Please be patient with us as we begin working on this forum.

Hiermit moechte ich mich kurz vorstellen und werde insbesondere Deutsche Kunden montags - freitags von 15:00-21:00h unterstuetzen. Wir bitten um Geduld, da wir jetzt anfangen an dem Forum zu arbeiten.

Post Thu Oct 30, 2014 12:00 am

We want to advise you that this forum will now be supported and reviewed by multiple moderators- here to assist you Monday- Friday 9am- 5pm EST (or 1500 to 2300 hours).

Post Mon Nov 23, 2015 11:32 pm

Hola buenas noches tengo un problema con mi onkyo yxnr509 a ver si me pueden ayudar
Tengo un Av Onkyo nr509 con salida Arc conectado a una Tv samsung ju6400 también con hdmi arc y el problema es que el sonido por arc produce pequeños cortes estoy viendo una peli o la tv y de vez en cuando se corta el sonido unas décimas de segundo y vuelve y no se porque.
Un saludo y gracias .

Post Mon Jan 11, 2016 11:40 am

I will be available from 15:00-21:00h Monday to Friday. Please be patient with us as we begin working on this forum.
Experience great selection of the game modes: play 1 on 1, Vegas free solitaire or tournaments or offline MS solitaire. Participate in weekly multi-players' competition within your league and leaderboard.

Post Thu Apr 14, 2016 4:28 pm

[quote="hnoor77"]I will be available from 15:00-21:00h Monday to Friday. Please be patient with us as we begin working on this forum.[/quote
Hola buenas noches a ver quien me puede ayudar .
Tengo un receptor av Onkyo Nr509 y un ordenador Nuc al que quiero conectar a dicho receptor pero no consigo ver la imagen del mismo en mi Tv smart os comentó como lo tengo conectado:
Ampli a la tele por salida Hdmi (Arc) por lo que todo lo que conecto al amplia lo veo en la tv.
Psp a otra entrada Hdmi del ampli.
y si conecto el NUC a otra entrada Hdmi del amplia no se ve en la Tv para que se vea tengo que conectarlo directamente al Hdmi de la Tv sino no me entra la señal ¿que hago para que se vea a través del Amplia?
He bajado la resolución del pc y tampoco consigo verla,en la pantalla de la Tv me pone no se admite la resolucion cambie la resolucion del dispositivo fuente.
He puesto cables hdmi 2.0 que soporta hasta 4k pero nada a ver quie

Post Thu Jul 07, 2016 8:44 am

Hi,
is there really anyone at all from Onkyo monitoring these forums? There is a lot of questions and I have not seen any reply by Onkyo in several weeks? Please let your customers know if you are no longer monitoring these forums so that we could stop visiting them.

BR
Fredrik

Return to Receivers